środa, 17 września 2014

Top :)

Kolor - zimny beż

Burda 7/2013r. model 110. Top idealny na upały panujące tego lata! uszyłam go z dzianiny elastycznej - super jersey. Materiał świetnie się układa, wręcz stworzony na tego typu modele. Jak zwykle  musiałam dopasować wykrój burdy do mojej sylwetki. Skróciłam ramiączka, zmniejszyłam szerokość dekoltu a mimo to jest dosyć głęboki - lepiej się w niej nie pochylać ;Ooo !
 szerokość pleców też zmniejszyłam bo ramiączka spadałyby z ramion.

Ostatnio trochę zaniedbałam mojego bloga, nie komentowałam ale to nie znaczy że do Was nie zaglądałam, choćby na sekundkę :) To lato obfitowało w rodzinne imprezy, dosłownie co miesiąc! Zaliczyliśmy roczek, komunię, dwie okrągłe rocznice urodzin, dwa wesela, ostatnie odbyło się we wrześniu, dla nas najważniejsze bo  mojej córki :) Dołączyłam do klubu teściowych :) ale na tym jeszcze nie koniec......imprez! Zastanawiam się kiedy to lato minęło ????jak dla mnie za szybko. Mam nadzieję że będę miała czas pokazać Wam choć część rzeczy które uszyłam latem. Przepraszam że nie odpisywałam na Wasze komentarze ale po prostu nie miałam czasu. Bardzo za nie dziękuję, działają jak Red Bull... dodają mi skrzydeł :)))))






















































65 komentarzy:

  1. Kasiu , zaglądamy , bo piękne rzeczy nam pokazujesz ! Piękny Top . Prosty , a elegancki . Tak lubie najbardziej !
    Gratuluje Córce ! Wszystkiego dobrego , i róż i łez ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tym topie! a z Twoich uwag do tego modelu z chęcią skorzystam, bo też jest na mojej liście: do uszycia natychmiast:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie bluzki. Chciała bym taką z długim, prostym rękawem.
    Oczywiście Ty wyglądasz w tym cudownie.
    Piękna dziewczyna w swojej pięknej bluzce!!!
    Pozdrawiam____Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tess ja też wolałabym taką z długim rękawem, nie przepadam za takimi ramiączkami :)

      Usuń
  4. też na niego miałam ochotę, ale bałam sie, że dekolt będzie za duży i chyba nie potrzebnie:) bluzka jest śliczna i bardzo Ci w niej do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu radzę zrobić prototyp z jakiegoś niepotrzebnego materiału, wtedy przekonasz się czy dekolt jest ok. Ja tak zrobiłam i nie żałuję bo gdybym szyła według wykroju to dekolt miałabym pod biustem :)

      Usuń
  5. Oj dawno Cię nie było i cudownie, że wracasz. Jak zwykle cudeńko pięknie uszyte i pięknie przedstawione!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno tu nie zaglądać, ciągle same cuda pokazujesz :) I ten top też świetny, chociaż dekolt faktycznie imponujący musiał być, skoro nawet po skróceniu ramiączek nie jest mały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj był imponujący :))) wykrój chyba jest stworzony dla wysokich kobiet bo szyłam dla córki (176cm) i było ok.

      Usuń
  7. Kasiu piękny top, jak zwykle wszystko perfekcyjnie wykończone.

    OdpowiedzUsuń
  8. Top na duże upały i ładnie w nim wyglądasz. Rozumiem dlaczego z pochylaniem ostrożnie. A teściową ja też jestem. Nie lubię tego słowa, ale tak w przyrodzie już jest. Z weselem spore zamieszanie, ale radosne i doświadczenie następne zdobyte. Pozdrawiam i sił życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko dziękuję :) oj sił będzie trzeba...... ;)

      Usuń
  9. Piękny top.
    Bardzo jestem ciekawa twojej kreacji weselnej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie tez to mialam pisac. Jak mozesz to zdradz nam te slodka tajemnice ;-p

      Usuń
    2. Dziękuję :) a co do kiecki weselnej to szału nie było, zabrakło czasu, kasy i weny twórczej. Szyłam z tego co było w szafie :) Zapewne ją pokażę jak tylko znajdę czas na fotki, albo uda się coś z weselnych zdjęć pokazać.
      Muszę poczekać aż dostaniemy gotowe zdjęcia :)

      Usuń
  10. Ładny kolor. ładne wykończenie. Super w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka jest bardzo ładna i ślicznie w niej wyglądasz:))witaj w klubie ja też w tym roku zostałam teściową:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nareszcie! dobra robota w szyciu -oczywiście.Całuski

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesele córki wszystko usprawiedliwia, chociaż nie posądzałam Cię o dorosłe dzieci :-) A bluzeczka bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga ja też się jeszcze nie podejrzewałam, ale latka szybko lecą.... jak w piosence ,,Już szron na głowie już nie to zdrowie a w sercu ciągle maj ..............." i dalej to do mnie nie dochodzi ALE metryka mówi co innego.

      Usuń
  14. Uwielbiam tego typu topy - dobre na wszystko. Ten na dobie wyglada wspaniale!
    Sam a uszylam chyba 4 (nie z Burdy) - kazdy z innej dzianiny i kazdy inaczej sie uklada - i kazdy ma inny dekolt (choc ten sam wykroj). Staram sie tez niezbyt gleboko nachylac ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie na blogu, były EKSTRA! muszę sobie jeszcze uszyć tylko tym razem z rękawem

      Usuń
  15. Top bombowy! :) Wskakuję na moją listę do uszycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha też mam taką listę:) życia mi zabraknie :))))

      Usuń
  16. Kasiu, nareszcie jesteś :) Fantastyczny ten top. Pokazuję mojej córce Twoje dzieła, które nam prezentujesz. Ona też szyje. Myślę, że ten top to wskażę jej właśnie z myślą o sobie, bo mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :) a ja pokazuję Twoje dzieła mojej córce :D

      Usuń
  17. Kasiu wypiękniałaś przez to lato i w bluzeczce wyglądasz czarująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a ja mam wrażenie że po tym lecie co najmniej dziesięć lat jestem do przodu......

      Usuń
  18. Imprezy zdecydowanie Tbie służą - wyglądasz kwitnąco! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Krój i kolor pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski jest ! świetny krój i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bluzka :) To rzeczywiście sporo się działo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, bluzka ma bardzo ładny krój, tzw wody na dekolcie ładnie podkreślają piersi, bluzka się świetnie układa. Podziwiam za dokładność wykonania, szwy idealnie równe, wykończenie pierwsza klasa, ja przykładam dużą uwagę do dokładności, i naprawdę za wykonanie masz u mnie 6, (nie jestem nauczycielką). Z przyjemnością będę odwiedzała Twojego bloga. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa . Witam u mnie :D

      Usuń
  23. Bardzo fajna i pięknie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna bluzeczka Kasiu, pięknie w niej wyglądasz....
    Tak bywa Kasiu, że czasu nam brakuje, są przecież sprawy ważniejsze...
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz w tym topie, a na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak Małgorzata Pieczyńska :)
    I fajnie, że wróciłaś, lubię oglądać Twoje dzieła sztuki... krawieckiej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi choć trochę chciałabym wyglądać jak Małgośka P. ale to niestety tylko efekt zdjęcia.

      Usuń
  26. Zapraszam na rozdanie kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się napatrzeć jakie cuda Pani tworzy! Czy gdzieś można kupić Pani biżuterie? są cudowne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie sprzedaję biżuterii ,ale może kiedyś?? wtedy dam znać :)

      Usuń
  28. Pięknie wygląda ta bluzeczka! Bardzo kobieca i delikatna.
    Lato to już taki sezon urodzinowo-weselny :-) Przyznaję bez bicia, bo widać to na blogu - latem czas leci zbyt szybko, niby ten dzień dłuższy ale i tak go za mało. Gratuluję nowej roli :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas stanowczo za szybko leci!! mam nadzieję że sprawdzę się w nowej roli i nie zostanę teściową z kawałów, choć bardzo je lubię hi hi hi są takie życiowe i śmieszne.

      Usuń
  29. Świetny top, uwielbiam dzianiny, zwłaszcza takie delikatne kolorki. Bardzo ładnie w nim wyglądasz, a dekoltem się nie przejmuj, ładny to trzeba pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej dzianiny lubię szyć, świetnie się układa jeśli chodzi o takie modele, nawet przy dużym biuście można skusić się na wodę :)

      Usuń
  30. no dekolt rzeczywiście sporych rozmiarów, ale efekt wody jest zachwycający, pięknie się układa
    oj tak lato minęło niepostrzeżenie, a jeśli Twoje obfitowało w imprezy to bardzo dobrze, bo będzie co wspominać w długie chłodne wieczory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ,BĘDZIE co wspominać :DDD ale żałuję że to lato minęło tak szybko .........

      Usuń
  31. Kasiu jesteś bardzo się cieszę,top bardzo ładny,ja osobiście uwielbiam ten model dekoltu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Pani Danusiu :) podziwiałam na blogu . Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  32. Piękny top a Ty jesteś bardzo ładną kobietą. Piszę szczerze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.