piątek, 28 kwietnia 2017

Tunika z dzianiny


Prawie jak z japońskiej mangi 😉


Witam serdecznie dzisiaj pokażę Wam  tunikę którą uszyłam już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji pokazać jej na blogu. 
Niektórzy z was widzieli ją na instagramie. 
Wykrój z którego korzystałam już kilka razy znajduje się w tu Burdzie 12/2011r. m.110.  Model w oryginale jest dosyć obszerny, moja wersja jak widać na manekinie, jest bardziej dopasowana do sylwetki.
To już trzecia rzecz uszyta z tego wykroju tu i tu. Wykrój jest uniwersalny, szybko się szyje :) zapewne skorzystam z niego jeszcze wiele razy.
 Tym razem do uszycia tego modelu użyłam dwóch różnych dzianin. 
Przód i tył to dzianina przypominająca popularną dzianinę punto. 
Rękawy skroiłam z cienkiej bawełnianej dzianiny. 
Tunikę najczęściej noszę z czarnymi spodniami  lub dżinsami typu rurki 😊   
Pozdrawiam Was gorąco i życzę udanej majówki 












22 komentarze:

  1. Witaj Kasiu, piękna tunika. I jak zawsze perfekcyjnie uszyta.😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu :) cieszę się że Ci się podoba. Na dzisiejszą pogodę jest idealna :)))) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zwykła doskonałość ,jak to u Ciebie - nic dodać nic ująć.Pozdrawiam serdecznie Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tunika jest piękna:))jestem pełna podziwu:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudo. Piękny uszytek i jak zwykle idealnie dopracowane zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, śliczna ta tunika. Świetna drukowana? tkanina.
    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, podziwiam Cię za pomysłowość i perfekcjonizm. Taką tunikę niejedna z nas chciałaby mieć w szafie. Jest po prostu świetna. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna tunika, z tym nadrukiem rewelacja, bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest,ten print....cudeńko.szkoda,że się nie zaprezentowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i doskonałe wykończenie...pozdrawiam Kasiu, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Super tunika - ja też taką chcę :) Elegancko się prezentuje i świetnie pokazana - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentuje się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciągle powtarzam, że bardzo podziwiam, jak Ktoś tworzy takie cudne rzeczy.
    Pozdrawiam Cię Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kasiu, jak zawsze super pomysł i wspaniałe wykonanie.Pozdrawiam.
    Ps.Gdzie dostałaś dzianinkę z takim pięknym nadrukiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) dzianinę kupiłam już jakiś czas temu w tym sklepie internetowym https://sklep.supertkaniny.com/
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Fantastyczna tunika. Nbby "tylko" szary kolor, prosty wzór, a taki niesamowity efekt. Podziwiam pomysłowość i perfekcję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu pozdrawiam,tunika piękna,nadruk bardzo modny i efektowny dobrze że wybrałaś taką formę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tunika przepiękna! Ciekawy wykrój, prosty i zarazem bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jest ta tunika! Ja bardzo lubię tuniki i gdy tylko mogę staram się sama uszyć dla siebie sukienkę lub tunikę - bardzo to lubię. Niestety nie zawsze mam czas i zdarza mi się coś kupić w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.