sobota, 1 kwietnia 2017

Wełniany płaszcz

 Wiosenny, w kolorze ecru :)

Po długiej przerwie serdecznie Was witam. Nie obiecuję poprawy ;)chciałabym żeby na moim blogu posty pojawiały się regularnie. Niestety życie weryfikuje moje plany i jest jak jest.......ale nadeszła Wiosna!!  która sprawia że optymizm raczej mnie nie opuszcza.
Dzisiaj chcę Wam pokazać mój najnowszy uszytek, płaszcz z cienkiej wełenki, idealny na przywitanie Wiosny.
Płaszczyk nie ma zapięcia, ma fason szlafroka, kieszenie w szwach bocznych.
Uszyłam go na podstawie wykroju z klik Burdy 10/2012 r. model 103. Wykrój w oryginale jest bez podszewki, dosyć łatwy do uszycia.
Ja w moim płaszczu zrobiłam obłożenia przodów wraz z kołnierzem, które dodatkowo podkleiłam cienką fizeliną.  Zmniejszyłam kołnierz o jakieś 10 cm. Płaszczyk wykończyłam podszewką wiskozową.

                Pozdrawiam gorąco :)






29 komentarzy:

  1. Miło znowu Cię widzieć. A płaszcz jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia gdzie ty byłaś?? Zaglądałam tutaj i ciągle nic. Płaszcz jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech... :( tak jakoś się złożyło że mnie tu nie było. Postaram się częściej bywać na blogu :) Cieszę się że płaszcz Ci się podoba :D pozdrawiam gorąco

      Usuń
  3. Płaszcz jest tak wspaniały, że oczu nie można oderwać. Te wszystkie detale, równiutkie szwy, kolor i fason - coś pięknego! Pozdrawiam ☺.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny płaszcz, świetny kolor, na pewno wygladasz w nim super ! Dopracowany do ostatniej niteczki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się to określenie, "dopracowany do ostatniej niteczki" <3

      Usuń
    2. Starałam sie ;) Fason i materiał bardzo mi to ułatwiły, dobrze się szyło :) Jestem z niego bardzo zadowolona. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) idealny pod warunkiem że deszcz nie pada ;)

      Usuń
  6. Piękny płaszcz, znowu można nacieszyć oko Twoimi uszytkami, oby więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, mam nadzieję że będzie więcej :D

      Usuń
  7. Płaszcz jest piękny, idealny na wiosnę. Fajnie Kasiu, że jesteś.
    Pozdrawiam, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny płaszcz! Niech się dobrze nosi.
    Ja bym się bała ubrudzić wierzchnie okrycie w tak jasnym kolorze, ale na ulicy na pewno prezentuje się obłędnie.
    PS. Cieszę się, że znowu mogę czytać posty na Twoim blogu (wcześniej jako anonimowy obserwator, ale z nie mniejszym podziwem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za miłe słowa :)) Ja też sie boję hi hi . Materiał leżał w szafie cztery lata, miał być kostium ale doszłam do wniosku że płaszcz będzie lepszą opcją. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jest tak samo piękny jak jego autorka - czyli Ty Kasiu :).
    Pozdrawiam i życzę pięknych świąt :).
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje za komplement:D Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  10. Kasiu wszystkiego najlepszego.Fajnie że piszesz nawet jeśli mimo braku czasu.Pozdrawiam,płaszcz śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pani Danusiu :) fajnie by było żeby doba była z gumy ;) Pozdrawiam goraco

      Usuń
  11. Płaszcz jak zwykle w Twoim wykonaniu to czysta perfekcja!!!! Piękny jest ten model, może też kiedyś skuszę się na niego! Pozdrwaiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuje, polecam ten model. Fajnie się go szyje (szybko!) Pozdrawiam

      Usuń
  12. Rewelacja! Cudny!
    Moc ciepłych pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki fajny blog i nie aktualny szkoda.!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.