niedziela, 18 czerwca 2017

Szmizjerka

 Oliwkowa wiskoza :)

Szmizjerka - hmm.... zastanawiam się dlaczego dopiero teraz ją uszyłam !?? Ten model sukienki jest rewelacyjny,  pasuje każdej z nas. To model sukienki dla każdego typu figury. Mogłabym się jeszcze dłuuugo rozwodzić nad wspaniałością tego fasonu , ale powiem tylko jedno - żałuję że dopiero teraz sprawiłam sobie taką kieckę ;)  Moja szmizjerka uszyta jest prawdopodobnie z wiskozy, przynajmniej tak mi się wydaje , materiał dostałam więc nie mam pewności. Tkanina jest cieniutka, lejąca i prześwitująca, dlatego konieczna jest półhalka :) Kolor oliwkowy , ale zauważyłam że  sukienka zmienia kolor w zależności od oświetlenia , czasami bywa żółta. Mogę ją nosić na wiele sposobów, świetnie wygląda jako długa koszula z dżinsami i sportowymi butami, jako narzutka na top i dżinsy itd. Do uszycia sukienki posłużył mi wykrój z Burdy szycie krok po kroku 2/2015r. model 1E. Mój model jest odrobinę zmodyfikowany, chodzi tu przede wszystkim o długość sukienki i rozcięcia po bokach, które dodają jej lekkości.
 Konieczne było też odpowiednie dopasowanie wykroju do swojej sylwetki, wydłużenie przodów do talii i dodanie zaszewek biustowych, to u mnie konieczność.

Dziękuję Wam za komentarze i wizyty na moim Blogu, dziękuje za Wasze blogi, vlogi, instagramy :) są one dla mnie inspiracją i motywacją  :)))) 
Żadko ostatnio komentuję ale zawsze zaglądam, mam Was na oku 😉 

Jeżeli podobają Wam się kolorowe pazurki, to polecam instagram mojej córki :)           https://www.instagram.com/visenna47/ 

                             Pozdrawiam  😍💓







29 komentarzy:

  1. Bardzo ładna jest:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu cudowna sukienka. Na pewno wyglądasz rewelacyjnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sukienka i ten kolor! Ostatnio szukałam ciekawego wykroju i nic nie znalazłam. Szkoda, że nie mam tego wykroju Burdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam wykroju na szmizjerkę, tak się rozpisałam, że zgubiłam wątek:)

      Usuń
  4. Kasiu, szmizjerka bomba, ja też się zastanawiam dlaczego jeszcze takiej nie mam, Twoja jest cudna !!! Poproszę zdjęcie na włascicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna sukienka! Ja się zakochałam w tym kroju i mam już dwie takie sukienki. I nie zamierzam na tym poprzestać 😉. Kolor Twojej szmizjerki jest super. I bardzo podoba mi się ten pomysł z rozcięciami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mam jeszcze szmizjerki. Może czas to nadrobić? Twoja wyszła świetna. Jedynie żałuję, że tak rzadko pokazujesz swoje uszytki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja ci zazdroszczę takiego kunsztu szycia, szmizjerka jest cudna, piękny kolor i fason, masz niesamowity dar, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest fantastyczna. Bardzo lubię ten fason.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędna i perfekcyjnie uszyta i kolor jest w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu jestem pod wrażeniem.Wspaniała.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna! Coraz bardziej podoba mi się taki fason i chyba też się skuszę.
    Czy mogłabyś powiedzieć, jakie było zużycie tkaniny?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Sportowy a zarazem elegancki strój. Kiedyś miałam z rozszerzanym dołem, fajnie się nosi, wygoda i swoboda zarazem. Może się skuszę uszyć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krój rzeczywiście fantastyczny. Zachwycam się perfekcyjnym wykonaniem - idealnie równa stebnówka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. great, i like your blog, but can you speak English?
    homecoming dresses 2017

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka cudna! Gratuluję dzieła Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor! Uszycie takiej szmizjerki to pewnie nie lada wyczyn.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna! I to jeszcze z wiskozy.:D Uwielbiam ten materiał, szczególnie latem. Jak chcecie dowiedzieć się jakie właściwości ma ten materiał i jak go pielęgnować sprawdźcie sobie ten tekst http://przepisnaszycie.pl/wiskoza/ Znalazłam go ostatnio i wydaje się całkiem sensowny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam szmizjerki a Twoja jest przepiekna!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle "Och!" i "Ach!"Piękna suknia - piękna TY :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna! Kojarzy mi się bardziej z latami 50. Fajnie prezentowałaby się w sesji plenerowej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Także wzieło mnie na taką szmizjerke
    https://e-szycie.blogspot.com/2017/10/szmizjerka.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu gdzie jesteś?????????????????

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielka szkoda że Pani zrezygnowała z bloga.Lubiałam tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna szmizjerka! Ja zaczęłam niedawno przygodę z szyciem i póki co udało mi się stworzyć spódnicę. Za szmizjerkę zabiorę się w przyszłym tygodniu gdy będę miała chwilę wolnego. Jestem ciekawa czy wyjdzie mi tak pięknie jak Pani.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna sukienka, sprawdzi się idealnie jako stylizacja dla eleganckiej kobiety.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.