piątek, 16 sierpnia 2013

Romantyczna sukienka


Ulubiona sukienka Agnieszki :)

    Ta sukienka jest w szafie mojej córki już od czterech lat i nie traci na swojej aktualności.
 Krój i deseń od paru lat niezmiennie pojawia się w czasopismach modowych.
Ta sukienka okazała się bardzo uniwersalna.
Wykonana jest ze średniej grubości żorżety, która nie prześwituje i co najważniejsze nie gniecie się. Tkanina jest miła w dotyku, lejąca, miękka, bardzo dobrze się nosi i układa. Idealna na gorące lato :)
Można ją zakładać na każdą okazję: spacer, randkę, imprezę itd.
Delikatne kwiatuszki, dekolt w szpic . Sukienka ma długość mini, jest bardzo grzeczna. Romantyczny charakter sukienki podkreślają bufki rękawów.
Bardzo ładnie się układa, jest lekka i zwiewna.
W pasie odcinana, przepasana paskiem z tego samego materiału.
Sukienkę uszyłam na podstawie wykroju z Burdy 5/2009 r. model 122.
Zmniejszyłam głębokość dekoltu i zmieniłam krój rękawka.









                                         Jak zwykle dorzucam ,,garść" kolczyków ;)






Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga :D

64 komentarze:

  1. Twoja córka ma piękne włosy, wiadomo po kim hihi. Sukienka bardzo romantyczna i pięknie uszyta.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna romantyczna sukienka i piękna modelka, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fason jest genialny - bez zbędnych przekombinowań. Jakbym miała tę burdę...:) Rozejrzę się za czymś podobnym. A no i materiał super! A modelka to widać że po matce taka ładna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej burdzie jest kilka naprawdę fajnych modeli sukienek, często z niej korzystam :D Materiał ma już 4 lata a wygląda jak nowy!pranie, suszenie, zero prasowania. super!!! A za miłe słowa bardzo dziękuję :))))

      Usuń
  5. Masz śliczną córcię Kochana! Sukienka ma piękny kwiatowy wzorek, uwielbiam takie! Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję w imieniu Agi :)Cieszę się że sukienka się podoba :)))Pozdrawiam!

      Usuń
  6. śliczna sukienka taka romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka i córka bardzo ładnie w niej wygląda:)))kolczyki super:)))Pozdrawiam obie panie bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna modelka wiadomo że po pięknej mamie :) Sukienka śliczna,romantyczna i faktycznie ponadczasowa :) Kasiu ciagle pozytywnie zaskakujesz,piękne rzeczy tworzysz.Kolczyki chętnie bym przygarnęła :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dziękuję za komplementy :DD Bardzo się cieszę że biżuteria się podoba :D
      ozdrawiam gorąco

      Usuń
  9. Rzeczywiście romantyczna sukienka, zwiewna, wygląda na bardzo wygodną, więc ma wszystkie cechy, jakie mieć powinna ;) Pierwsze kolczyki - moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D I nadaje się na wyjazdy bo wyciągnięta z plecaka wygląda jak z pod żelazka :D Pozdrawiam

      Usuń
  10. Cudna sukienka, prześliczna córeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ale ma włosy!! cudowne, a sukienka jest bardzo spokojna :) taki wyraz mi się nasunął ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojna, chyba dlatego nadaje się na tyle okazji! Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  12. Powiem tak: sukienka na pewno śliczna i dziewczęca, ale twoja córka jest taka ładna, że skupiła na sobie całą moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie, matki ogromny komplement :D Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Piękna sukienka:] a na modelce wygląda po prostu fantastycznie:]

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna sukienka, piękna modelka- uroda po mamie.
    Kolczyki jak zwykle zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna, romantyczna sukienka, wcale mnie nie dziwi, że tak jest lubiana. Córka Kasiu podobna do Ciebie, super laski jesteście....podziwiam Twoją biżu...pozdrawiam i miłwego weekndu, ja sie przez dwa dni plażuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! jak Ci zazdroszczę:)plaża, woda... tego mi brakuje w upalne dni!! Córka raczej do męża podobna a szczególnie charakterek hi hi hi. Pozdrawiam Cię gorąco :)

      Usuń
  16. To wymarzona sukienka na lato - piękna tkanina i krój - efekt powalający.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest bardzo ładna, ale świetnie wygląda dopiero na Twojej córce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na wieszaku wygląda bardzo zwyczajnie. Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  18. Widzę, że idealnie wpisałaś się w obecnie bardzo modny trend kwiatowy. Na Twojej prześlicznej córce sukienka wygląda zjawiskowo.
    Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu bardzo dziękuję za miłe słowa :D Nie przypuszczałam że ta sukienka będzie tak bardzo lubiana przez moją córkę :)Pozdrawiam

      Usuń
  19. faktycznie przeurocza sukienka, nie wspomne o modelce, a inne ''robotki reczne'' coraz ladniejsze, buziaki moje piekne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dzięki z miłe słówka, ,,modelce" przekarzę:) Buziaki

      Usuń
  20. Idealna:) u Pani zawsze wszystko idealnie odszyte,odprasowane i dopasowane do modelki tylko podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję :D
    P.S. Kreatywna Goniu jeszcze raz nazwiesz mnie ,,pani" to Cię pogonię :DDDDDDD wystarczy Kasia albo ty, jak Wolisz :D Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka przesłodka i bardzo wdzięczna! Sama mam taką w drobne kwiatki już któryś sezon i zawsze jest modna! Córka na przepiękną kobietę Ci Kasiu wyrosła - gratuluję i córki i ślicznej sukienki również:) Kolczyki te z łańcuszkami są śliczne. pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziękuję za komplementy :) ja też lubię te z łańcuszkami, ale mam ich już tyle że nigdy nie mogę się zdecydować które założyć !!!!Pozdrawiam :D

      Usuń
  23. Szycie świetna sprawa - sama zawsze chciałam się tego nauczyć! Zazdroszczę tych zdolności :) Może jeszcze kiedyś przyjdzie i czas na mnie hihihi

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na wakacyjny set!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D nie pozostaje Ci nic innego jak spróbować :)To wciąga i daje wiele satysfakcji! Pozdrawiam

      Usuń
  24. sukienka wyszła Ci idealnie ! kwintesencja romantycznego dziewczęcego stylu , jest wprost stworzona dla Twojej pięknej córki !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu! Padłam po prostu! Taką piękność masz w domu! Twoja córka dokładnie tak jak Ty, nie dość, że piękność to jeszcze widać, że aparat ją lubi. O sukni to się już nawet nie wypowiem, bo wiadomo, że super a dech akurat mi zaparło i idę się jeszcze polampić na tą Twoją Laseczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DD Dziękuje w imieniu córki:)))cieszę się że sukienka też ći się podoba! Pozdrawiam gorąco :D

      Usuń
  26. bardzo ładna, dziewczęca, zarazem rozmantyczna sukienka ;) pięknie :)

    +obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu nie wiem co pierwsze pochwalić córkę, sukienkę czy może zdjęcie, wszystko jest piękne,pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę Krysiu że jesteś!!:D i mam nadzieję że nie porzuciłaś blogowania!
      Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam, buziaki:)

      Usuń
  28. Córka jest do Ciebie bardzo podobna, a sukienkę rozpoznałam od razu. Podoba mi się od dawna, ale czeka na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję. Ja też się do tej sukienki przymierzałam, ale tak to jest że jak dla córki uszyję to dla mnie już mi się nie chce! ale zawsze mogę pożyczyć od niej :)))

      Usuń
  29. świetna sukienka :) szkoda, że moja mamuśka już nie szyje :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mamę namówić żeby nauczyła :)Pozdrawiam

      Usuń
  30. Masz piękną córkę, a jaka do mamy podobna :) Bo że sukieneczka urocza, to wiadomo ;)
    A ja zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sukienka, a uroda Twojej córki nieustannie mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna sukienka :) zdjęcia też cudne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudna dziewczyna na zdjęciach! Widze wielkie podobieństwo z właścicielką bloga :) Sukienka ma same zalety! Piękne drobne kwiatki, ponadczasowy fason i w dodatku się nie gniecie. MUST HAVE każdej kobietki! :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.