wtorek, 27 sierpnia 2013

Nude & mint

Bluzeczki - w szafie nigdy ich za wiele :)

Obie bluzki uszyłam z satyny jedwabistej AZJA. Tkanina lekko satynowana, delikatna, kryjąca choć bardzo cienka. W dotyku do złudzenia przypomina jedwab naturalny. Struktura prawej strony w dotyku przypomina brzoskwinię oraz ma charakterystyczny bardzo delikatny kresz.
Tyle dowiedziałam się na stronie sklepu. Muszę koniecznie dodać, że nawet po praniu nie trzeba jej prasować :DDD.
Bluzkę w kolorze nude uszyłam na podstawie wykroju z Burdy 10/2012 r. model 118, szyłam już z niego tunikę , a miętowa jest uszyta z wykroju podstawowego na sukienkę, który zrobiłam na potrzeby modelowania. Aby stworzyć swój własny wykrój podstawowy poszłam na duuuże ,,skróty".
Posłużyłam się wykrojem z Burdy 4/1995r. Dopasowałam  go do swojej figury( zaszewki, długości, szerokości, wysokości itd.). Zrobiłam prototyp ze starego materiału aby sprawdzić czy wszystko pasuje :)
 jest OK.






 

                                      Bluzki były inspiracją do stworzenia tej biżuterii :)










                                                           Pozdrawiam Was gorąco !

60 komentarzy:

  1. Świetnie Ci to wyszło, bluzeczki są przepiękne! Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Och tak, mnie w szafie nieustannie brakuje bluzek! Śliczne te Twoje, no i biżuteria!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bluzki, pięknie w nich wyglądasz :) biżuteria jak zwykle zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bluzki i tak pięknie wykończone!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie odszyte bluzeczki :) Dobrze mieć takie "bazowe", pasujące do prawie wszystkiego topy. I można na nich fajnie wyeksponować swoją biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzki i biżuteria prześliczne:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ładną linię szycia, bardzo ładne wykończenie.. bluzki fajnie mogą eksponować biżuterię :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie bardzo ładne, a mi podoba się bardziej model w kolorze nude :-) I faktycznie bluzeczki pięknie eksponują Twoją śliczną biżuterię :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak super wykonczone, zazdroszcze, piekne bluzeczki biju tez pozdrawiam Basiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze :D Pozdrawiam Was gorąco!!!!!

      Usuń
  10. Bluzki przepiękne. Ja mam zawsze stracha jak szyję bluzkę, bo żaden wykrój na mnie nie pasuje - jestem bardzo wąska w ramionach. A Ty wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja też muszę majstrować mocno przy wykrojach zanim je dopasuje, dlatego zrobiłam sobie podstawowy żeby przynajmniej porównywać go z tymi z burdy, albo robić własne jak czas pozwoli :)pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Obydwie Twoje bluzki są śliczne:)))podziwiam też biżuterię:)))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne bluzeczki i cudna biżu:]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci w tych bluzeczkach. Fantastyczna biżuteria. Prawdziwa artystka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, bardzo mnie cieszy że podobają Wam się moje uszytki :D
      Pozdrawiam Was serdecznie!

      Usuń
  14. Bluzki Kasia to Ci kradnę, bo takie uwielbiam i takich mi brakuje w szafie!!! Sa boskie, a to jak uszyte to rewelacja- jaka precyzja, naprawdę duże uznanie bo ja jak mam takie małe projekty to czasami odwalam " fuszerkę" , a u ciebie jak od linijki! Pięknie, poprostu pięknie! Całsiaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu u mnie ta dokładność to jest już jakieś natręctwo! chyba zapiszę się na terapię ha ha ha Pozdrawiam Cię gorąco :*

      Usuń
  15. Jak zwykle - perfekcyjnie uszyte! Wyglądasz pęknie! a Twój kącik z biżuterią uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudne bluzki. Nie mogę się napatrzeć.Biżuteria tez bardzo ładna.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, bluzek zawsze dość, a ja ich tak mało szyję...muszę to zmienić! A w jakim sklepie kupujesz takie fajne bluzkowe tkaniny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny dziękuje Wam za słowa uznania :)bardzo mnie to mobilizuje do dalszego ,,dziełania" :DDD
      P.S.Materiały zazwyczaj kupuję w Textilmarze :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  18. Jesteś niesamowicie perfekcyjna w tym co robisz,a robisz to świetnie z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje bluzki są świetne. Takie przydadzą się w każdej szafie.
    No i jak zawsze zachwyca mnie perfekcyjne wykończenie. Powinnaś rozkręcić jakiś szyciowy biznes. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię biżuterii, ale ta mnie zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne, jak ze sklepu. Biżuteria tez piękna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, wykończenia, zwłaszcza tej miętowej są takie piękne, takie perfekcyjne...

    OdpowiedzUsuń
  23. Obydwie bluzeczki piękne i przydatne, a biżuteria urocza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ależ cudowne wszytko, bluzki wykończone że aż miło patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ci pasują kolorystycznie! świetny wybór..pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam dziękuję za komentarze, Wasze słowa i obecność tutaj są dla mnie bardzo mobilizujące !!Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
  26. Obie tkaniny są super, bluzki też:) Choćbym nie wiem jak chciała to w życiu nie wykończę odszycia tak równiutko:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katka ja wierzę w Ciebie! Dasz radę :DDD Pozdrawiam :*

      Usuń
  27. Naszyjnik z czerwonym kamieniem cudny.
    Kasiu, ale Ty jesteś zgrabna, super figura.
    Bluzeczki piękne, podobasz mi się w obu.
    Dla siebie to ja bym wybrała nr.2.
    Duży plus, że nie trzeba prasować ha!ha!...pozdrawiam serdecznie Kasieńko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję:) Ja też jakoś lepiej czuję się w tej nr.2 taka bardziej ubrana, a do tej miętowej muszę się przyzwyczaić bo mam bardzo mało ciuchów bez rękawków.
      Ale czas to zmienić ;)Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  28. Obie bluzeczki śliczne i pięknie w nich wyglądasz. Biżuteria jak zwykle zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  29. obie bluzeczki Mega ! oj tak takich rzeczy w szafie nigdy nie za wiele , doskonałe pod żakiet czy ramoneskę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny dziękuje:) Właśnie z tą myślą je szyłam , że jeszcze przez jesień wykorzystam je pod coś tam :))) są bardzo praktyczne! Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  30. Kasiu bluzeczki piękne,biżuteria"marzenie".
    P.S. Dziękuję za umieszczenie mojego bloga na swojej liście.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Danusiu bardzo dziękuje za miłe słowa! Nieraz udaje mi się wejść na Pani bloga i poczytać :) ale w komentarze wejść nie mogę i komentować! strona się zawiesza :( Pozdrawiam gorąco :)))

      Usuń
  31. Kasiu jak zwykle - czarująca ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę coś dopisać, nigdy nie porzucę blogowania ☺ ostatnio troszeczkę jestem zajęta. Chodzę do pracy, miałam dużo szycia, sukienki na wesele, letnie ciuszki dla córek i organizacja wakacji. Postaram teraz częściej tu zaglądać, całuski♥

      Usuń
    2. Rozumię Cię Krysiu :D Życie w realu najważniejsze!!! ale fajnie nieraz wskoczyć do wirtualu i zapomnieć o problemach dnia codziennego :)))Pozdrawiam Cie bardzo! gorąco :DDD

      Usuń
  32. Przepiękne bluzeczki! I pięknie wykończone overlockiem! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow!!! jestem pełna podziwu za tak perfekcyjne wykończenie bluzek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdolna z Ciebie dziewczyna, bluzki są piękne i cudownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się dziewczyny że podobają Wam się bluzeczki, bardzo dziękuję za komentarze! jest mi bardzo miło że tu Zaglądacie :) Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
  35. Cuda, cuda, cuda i wszystko jakie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  36. No tak, jak zwykle SZAŁ PAŁ !!! Boskie kolorki (oczywiście mój faworyt to mięta) i wspaniałe uszytki. Ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne bluzeczki, zwłaszcza nr 2 (chętnie bym taką znalazła w mojej szafie), a do tego perfekcyjne wykonanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. obie bluzeczki śliczne: zarówno kolor jak i materiał, do tego prześliczna bizuteria, zakochałam się. Wydaje mi się , że ciężko szyć takie materiały jak satyna, ale co to było na takie zwinne ręce jak twoje!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zwykle idealne odszycie:)kolory świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bluzeczki genialne!! Bardzo podobają mi się takie fale ;-) Pieknie wygladasz na zdjęciach jak zawsze!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo dziękuje Wam za tak miłe komentarze!!!cieszę się bardzo że znajdujecie chwilkę i do mnie zaglądacie :DDD Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie przypadkowo trafiłam na twojego bloga, podczas śledztwa pod kryptonimem SATYNA JEDWABISTA AZJA:-) Bluzeczki śliczne, szczególnie ta beżowa. Zastanawiam się nad tym materiałem....czy twoim zdaniem nadaje się na uszycie bluzki koszulowej? Marzy mi się granatowa koszula z beżowymi odszyciami i niestety w takiej kombinacji udało mi się znaleźć tylko ten materiał... Będę wdzięczna za Twoją radę:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu i dziękuję za miłe słowa :) Gdybym miała jeszcze kupon tego materiału to na pewno uszyłabym właśnie bluzkę koszulową :) taka klasyczną . Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.