niedziela, 14 kwietnia 2013

Trencz

To płaszcz na każdą okazję :)

Istnieją takie ubrania, które w naszej świadomości i szafie zadomowiły się chyba na zawsze.Zdecydowanie pierwsze miejsce na mojej liście ma trencz. Od lat króluje zarówno na ulicy, jak i na dużym ekranie. Trencz to już klasyka, kojarzy mi się z elegancja i prostotą.
 
Płaszcz uszyłam jakis czas temu. Prezentowałam go na stronie Burda.pl.

Ale na blogu postanowiłam pokazać go bardziej szczegółowo :)
Korzystałam z wykrojów Burdy 3/2009r. Numer 119.Materiał z którego uszyłam trencz to satyna bawełniana .
Moja wersja jest wykończona od wewnątrz podszewką wiskozową.


 

84 komentarze:

  1. Bardzo ładny plaszcz...

    własnie takiego brakuje w mojej szafie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jak zwykle pięknie,klasycznie,ponadczasowo i perfekcyjnie!!!
    Urodziłaś się chyba aby być modelką bo zdjęcia są niesamowite:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko za słowa uznania:) odkąd zaczęłam sobie robić zdjęcia na potrzeby bloga, to zrozumiałam dlaczego w modelingu preferuje się dziewczyny wysoookie i szczupłe a wręcz chude!Taka jak se nie stanie to dobrze wyjdzie ;))) ja muszę napstrykać duużo, żeby kilka było w miarę do oglądania :D
      P.S. Założyłaś konto :)to już jeden kroczek do BLOGA :D

      Usuń
    2. Oj tam,oj tam Kasiu,zawsze wychodzisz super:)
      Konto założyłam i.....................myślę że narazie na tym poprzestanę.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Ja Ciebie też gorąco pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Rewelacyjny!!! Dopracowany w każdym calu - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, klasyczny w formie i w kolorze :)
    Jestem pod wrażeniem , że potrafisz taki uszyć !!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, odszyty jak ze sklepu. Pełen profesjonalizm.

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!!! To ja podziwiam Twoj talent! Jest piekny. Perfekcyjny w kazdym szczegole.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i podziwiam! Piękny płaszcz, pięknie uszyty, a co najważniejsze - pięknie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)Twoje słowa to miód na moje serce :D

      Usuń
  8. Ależ z Ciebie sprytna istota, uszyc taki płaszcz!!!!!
    Właśnie dotarło do mnie, że nie mam takiego płaszcz a powinien się znaleśc w szafie każdej kobiety.
    Wyglądasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Powinnaś sobie taki sprawić, ja zastanawiam się jak sobie kiedyś radziłam bez niego. Uwielbiam to płaszczydło :)))

      Usuń
  9. Świetny!! :-)
    Bardzo ładnie uszyty, tkanina idealna, a Ty prezentujesz się w nim rewelacyjnie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. w twoim tekscie brakuje czegos, a mianowicie: ten trencz kupilam tutaj(link) tak jest odszyty jakby byl kupiony w sklepie, cudo Basiu stworzylas i cudnie w nim wygladasz
    Pozdrowieniq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa :)Pozdrawiam goraco :D
      P.S. Kasia na pierwsze, Basia mam na drugie imię ha ha ha :)

      Usuń
  11. O rany julek! sama to zrobiłaś ????? nie do wiary, ale z Ciebie ARTYSTKA! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no... ja nie wierzę... na pewno kupiłaś go w sklepie! Tak pięknie nie da się uszyć w domu! no nie wierzę i już.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha! ja też nieraz nie wierzę że go uszyłam, że mi się tak chciało dziubdziać te patki, klamerki, paseczki. Ale jak skończyłam to normalnie byłam dumna z siebie,a żadko bywam dumna :)

      Usuń
  13. Też bardzo lubię trencz i mam bardzo podobny(niestety dużo większy:)))pięknie uszyty gratuluję:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam trencze, są niezwykle kobiece i eleganckie. Ten jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Ja tak pokochałam ten fason że planuję sobie uszyć jeszcze taki długi :D

      Usuń
  15. Klasyka sama w sobie, trencz genialny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kaśka ty naprawdę jesteś maniaczką szycia!!! Taki trencz to już jest wyższa szkoła umiejętności i wytrwałości! Jaka precyzja te szlufki, patki, dziurki - naprawdę gratuluję, powiem szczerze, że mi by się nie chciało! Choć w swojej szafie też mam takie rzeczy, że jak na nie patrzę po jakimś czsie, to się po głowie drapię jak ja miałam tyle czasu i cierpliwości! Pozdrawiam cię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też się drapię po głowie i zastanawiam się jak mi się chciało szyć! :) a potem znowu szyję i znowu drapię się po głowie jak mi się tak chciało :)i tak w kółko !!!:D To jest jakieś zboczenie wszystkich szyjących ha ha ha masochizm :D
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  17. Nie wierzę, że to uszyłaś i już. Jest cudowny, śliczny i bardzo dokładnie wykonany, prawdziwy majstersztyk! Ty musisz mieć jakieś magiczne palce, że takie piękne rzeczy szyjesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, śliczny jak ze sklepu!!! Zazdroszczę zdolności!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Robi wrażenie, perfekcyjnie wykończony,Kasiu pięknie wyglądasz♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale wypieszczone cacko! Chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, taki dopieszczony, tyle detali i te guziki takie ładne... Ja się pół zimy zabierałam za płaszcz aż potrzeba przestała istnieć (na jakiś czas)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie teraż go Musisz uszyć, będzie jak znalazł na następny sezon :)))

      Usuń
  22. Trencz ale z klasą i dopracowaniem na 6+ rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. witam, wierzyć się nie chce, że to uszyłaś, wszystkie stembnówki tak równo, chyba od linijki szyłaś, chyba że masz jakąś nowoczesną maszynę. Ja szyję na starym Łuczniku i robię wszystko na oko. Ale powiem Ci szczerze, że wolałabym kupić podobny trencz w sieciówce (wcale nie są takie drogie) niż męczyć się z szyciem. Dużo pracy musiało Cię to kosztować, nic tylko podziwiać. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :D Akurat ten płaszcz szyłam na moim starym Łuczniku 25 latek ma :)posiadam jeszcze starszy model Łucznika od mojej mamy. A ostatnio jestem posiadaczką najnowszego, ten już robi dziurki na guziki automatycznie. Właśnie najwięcej problemów podczas szycia miałam ze zrobieniem dziurek. Stebnówki robiłam na szerokość stopki więc nie miałam z nimi problemu :)a materiał był taki że nie sprawiał problemów podczas stebnowania. Szycie takiego płaszcza może zniechęcać ilość detali, ale w sumie to tylko prostokąciki które trzeba ostebnować i przyszyć w odpowiednie miejsca :)Niestety jest to czasochłonne.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  24. Piękny, dopracowany każdy szczegół . Gratuluje umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam trencze ! Twój jest świetny , taki prawdziwy klasyczny <3 kurcze ogromny szacun za to że potrafisz sama wyczarować taki płaszcz ! jesteś bardzo zdolna !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz, takie słowa to miód na serducho :) Pozdrawiam

      Usuń
  26. Nie do wiary, że sama to uszyłaś. Dopracowany każdy detal...Fajny, uniwersalny i ponadczasowy trencz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie do wiary, że sama to uszyłaś. Dopracowany każdy detal...Fajny, uniwersalny i ponadczasowy trencz.

    OdpowiedzUsuń
  28. No nie mów Kasiu - sama uszyłaś taki płaszcz? Jestem pod wrażeniem, mistrzostwo, masz talent, a to prawdziwy skarb! ;-)))
    ♥ Dziękuję za komentarz u mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ tak Małgosiu-uszyłam go sama! :D))))Dziękuję za komentarz, dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  29. Ja też jestem pod wrażeniem, świetnie Ci wyszło a trencz jest ponadczasowy i na każdą okazje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś niesamowita, takie cuda tworzysz!!!!gratuluję talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Twój płaszcz jest wspaniały i kocham cały fotos.de wejścia dzisiaj.
    Jesteś piękna, i myślę, że dalej rozumiemy, szyte. Zostawiam podziwiany.
    Dziękuję bardzo za komentowanie mojego bloga.
    Przytulić i miło cię poznać

    OdpowiedzUsuń
  32. Płaszczyk bardzo elegancki a Tobie w nim świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak fajnie napisałaś: musze uszyć sobie taka spódnicę! jakby to była pestka! :)podziwiam wszystkie osoby potrafiące szyć takie skomplikowane rzeczy! Naprawde, bo ja sie rwę do szycia ( tzn kiedyś się rwałam), ale niestety ze mnie jest takie krawieckie zero :) dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D )))Nigdy nie mów że jesteś zerem krawieckim :D Jak to mówią ,szyć każdy może.....trochę lepiej trochę gorzej :) Najlepiej zaczynać od prostych i nie skomplikowanych modeli. I powolutku kroczek za kroczkiem....a jak się nie uda to trudno nie zawsze się udaje! i następne i następne....Rwij się dziewczyno do szycia :Ddobranic :))

      Usuń
  34. Super płaszczyk!:)

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem tu po raz pierwszy, a będę zaglądać tu częściej ...
    Twoja elegancja i styl po prostu zachwyca. Plaszcz oczywiście przepiękny, a jeszcze lepszy jest fakt, ze sama to tworzysz dzieląc się tym z innymi. Sama mam maszynę, ale nie udało mi się nic jeszcze stworzyć - ona ma prawie 100 lat, a ręczne szycie mnie po prostu przerasta. Tobie GRATULUJE TALENTU na prawdę Coś pięknego !


    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz :)Takie słowa motywują do dalszej pracy :D

      Usuń
  36. Fantastyczny! Prawdziwe arcydzieło krawieckie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niezwykle gustownie i elegancko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Trencz jest fantastyczny. Sama o takim marze, ale ma tyle elementów, że to praca na dobrych kilka dni. Wyglądasz w nim świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :)Aniu jak wiesz warto spełniać swoje marzenia :)Trochę jest z tym roboty. Ale Ty na pewno dasz sobie radę!!!Pozdrawiam

      Usuń
  39. zakochałam się w tym trenczu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przejrzałam całego Twojego bloga, jestem po prostu zachwycona! Szyjesz bardzo skomplikowane i pracochłonne rzeczy. Wiem, że pewnie słyszysz i czytasz to często, ale wyglądasz pięknie w tych ciuszkach:) Zdradzisz ile czasu potrzeba żeby uszyc taki np. trencz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Trencz szyłam kilka dni, ale jak bym się mocno uparła :D to dwa dni by wystarczyły.

      Usuń
  41. mega pracochłonne i skomplikowane szycie... Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mistrzostwo świata :) osobiście robi mi się słabo kiedy patrzę na ilość detali i szacuje w myślach ilość pracy potrzebnej na uszycie takiego płaszcza. WOW!

    OdpowiedzUsuń
  43. Płaszcz przepiękny:)możesz mi napisać jak sprawuję się satyna bawełniana? boję się że się będzie bardzo gnieść a jak jest u ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta satyna nie gniecie się jakoś specjalnie, ewentualnie z tyłu na ,,siedzeniu" ;) ale tragedii nie ma .

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.