sobota, 23 lipca 2016

Black top & maxi skirt :)


Lato + maxi = idealny duet  :)

Dzisiaj zaprezentuję Wam top i dłuuugą spódnicę :)
Top uszyłam z czarnej dzianiny wiskozowej  wysoko elastycznej (93%wiskozy, 7% elastan). Wykrój na bluzeczkę i spódnicę zrobiłam sama. Nie wiem czy mogę powiedzieć że to moje projekty, mam wrażenie że w modzie już wszystko wymyślono, a taką bluzkę lub spódnicę zapewne znajdziecie w sklepie. Lamówki do topu i pasek do spódnicy skroiłam z cieniutkiej eko-skóry. Spódnica ma rozkloszowany fason (połowa koła). Materiał z którego ja uszyłam to szyfon wytrawiany w odcieniach zieleni. Spódnica ma podszewkę w kolorze ecru.

Pozdrawiam gorąco :)











21 komentarzy:

  1. Wow! Wprost nie mogę się napatrzeć. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, elegancko, kobieco i sexi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności. Wszystko tak precyzyjnie robisz od początku do końca i tak pięknie prezentujesz na sobie. Co za figura.
    Kasiu, top bardzo mi się podoba. Fason i te obszycia... świetny pomysł. A od spódnicy nie mogę oderwać oczu. Jest szałowa, śliczna i fantastycznie wygląd z topem. Serdecznie Cię pozdrawiam. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och co za cudo! Jestem zauroczona i gratuluję! Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownej niedzieli <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancja w każdym calu! I fantastyczne wykonanie - jak zwykle nie mogę się napatrzeć na perfekcyjne wykończenia :)
    Właśnie mi uświadomiłaś, że takich bazowych topów brakuje w mojej szafie. Lecę przekopać zapasy i zabieram się do szycia. Dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycny zestaw. Wyglądasz rewelacyjnie. Ta powłócczysta spódnica i dopasowany top sa idealne. Do tego perfekcyjne wykonanie. Tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piekne, uszyte tak jak lubię.
    Wygladasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny styl i pieknie uszyte elementy. Prostota zawsze wygrywa.Brawo Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent Kasiu do szycia. Spódnica szczególnie urokliwa. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna maxi podkreślona niby zwykłym topem, ale lamówki dodają trochę pikanterii. Jest elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś pięknego !!! Spódnica jest zachwycająca, a dodanie do niej prostych czarnych elementów podkreśla jej niezwykłość. Wyglądasz absolutnie rewelacyjnie - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu pozdrawiam serdecznie,jak zwykle wspaniale,spódnica -szok,top jeszcze bardziej.
    Zdolna z Ciebie "bestia".

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet a wykonanie mistrzowskie!!! Wyglądasz bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy wiedzą, że fantastycznie szyjesz. Ja chcę skomentować coś innego. Gdybym miała Cię opisać w dwóch słowach byłoby to "200% kobiecości". Uwielbiam ten styl. Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, masz wielki talent. Wyglądasz przepięknie, ta spódnica jest cudna...serdecznie pozdrawiam, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka precyzja! Jakie dokładne zdjęcia! Dodaję bloga do ulubionych i przyrzekam regularnie zaglądać! :)
    P.S. Bluzka - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tym zestawie Twojego projektu:) Top fantastyczny, do wielu stylizacji będzie pasował, a spódnica to kwintesencja lata:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ Ty masz talię, jak osa, szczerze zazdroszczę. Maksi bombowa tak samo jak modelka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Komentuję ponownie - zachwycająca spódnica . :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje Drogie :D bardzo dziękuję Wam za komentarze, i przepraszam Was że nie odpisuję każdej z osobna :( Pozdrawiam gorąco, buziaki :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.