sobota, 17 stycznia 2015

Sweterek ???


Dzianina Tiara - ciąg dalszy ;)

Brudny róż, dzianina, wykrój z leciwej już Burdy 11/1992r. model 128. Raglan, chyba to już klasyka ? w tym czy w minionym już wieku :) Sweterek pasuje do dżinsu ale również świetnie wygląda do bardziej eleganckich ciuchów, można kombinować :) To lubię . Model odrobinę zmodyfikowany, ale u mnie to już norma.........














A to moje wydruciny :) zrobiłam szalik i czapkę na ,,oko" między drugim Świętem a Sylwestrem.  Choroba mnie zmogła i zamiast balować  .........robiłam na drutach żeby nie zwariować :)






















62 komentarze:

  1. Piękny sweterek. Prosty i uniwersalny.
    A fioletowe wydruciny chyba będą pasować do sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten sweterek, taki prosty i klasyczny, przez co można z niego zrobić mnóstwo wariacji. I podoba mi się ten rodzaj dekoltu. A wydruciny - gratuluję, ja jak dotąd ograniczam się tylko do szycia, ale nie mówię "Nie", może kiedyś:-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam druto-terapię :) szczególnie jak w sklepach widzę ceny szal i czy czapek z naturalnej wełny, mój kosztował ok. 25zł a czapka 19zł. Podkreślam nie akryl tylko wełna.

      Usuń
  3. bardzo lubie raglan, nie trzeba nic poprawiać przy rękawach:)
    fajny sweterek i w fajnym kolorze- bardzo Ci w nim do twarzy Kasiu ( zresztą jak zawsze i we wszystkim:)
    po Twojej ostatniej pracy, wzięłam się i ja za bluzę.
    Wyszła..... zupełnie inna:D
    pozdrawiam cieplutko i miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi u mnie też tak często bywa ....zupełnie inaczej niż sobie na wstępie założyłam :)

      Usuń
  4. Klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Podoba mi się i nawet różowy kolor tak bardzo mi nie przeszkadza :) Mam nadzieję, że już wróciłaś Kasiu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam i mam się dobrze :) a ten róż nie jest taki ostry jak na zdjęciach, mniej słodki :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Taki prosty a kolor urzekający

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz podpowiedzieć, jak wykańczasz dekolt? Walczę z górą od piżamy dla męża i zaliczyłam już trzecie prucie.
    Za podpowiedz będę zobowiązana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja jestem ciekawa, bo pięknie u Ciebie to wygląda, nic się nie ciągnie, nie marszczy, no JAK Ty to robisz??? :)

      Usuń
    2. Moje Drogie nie będę się rozpisywać jak , tylko podrzucę Wam link :) http://www.bezdomna-szafa.pl/2014/01/obszywanie-dekoltu-dzianina.html
      niestety to nie zawsze działa, wiele zależy od materiału .Mnie tym razem noga się powinęła i dekolt trochę odstawał, musiałam kombinować bo na prucie było za późno. Niepotrzebnie ostebnowałam dekolt i prucie było prawie niemożliwe, wolałam nie ryzykować więc plisę złożyłam na pół i podszyłam ręcznie( wyszedł mały rulonik) w tej dzianinie to akurat dobrze wygląda ,dlatego nic nie zmieniała.

      Usuń
  7. Śliczna ta tkanina!!sweterek powstał z niej bardzo uroczy, takie proste formy są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten kolor i oczywiście sam sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor ma ten sweterek, bardzo twarzowy i kobiecy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ;) jak miałam 40 to w życiu nie założyłabym różowego , jestem przed 50 i o dziwo założyłam ; Ooo czy aby idę w dobrym kierunku ???? hi hi

      Usuń
  10. ależ on ładny, kolor ma fantastyczny, prosty fason zawsze na czasie - zachywcający jest

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny prosty i uniwersalny, dalej podziwiam umiejetnosci

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, modny i jak zwykle perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka bluzeczka i mi by się przydała. Kolor także, bo można dowolnie zestawić z garderobą. Bardzo ładna, a reglan wygodny. Czy bardzo rozciąga się ta dzianin-ka czy trzyma fason ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny sweterek, kolor, fason. Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności. Ładnie Ci w tym kolorze.
    Zdrowia życzę i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :))) Ja Tobie też wszystkiego naj, naj w tym roku :))

      Usuń
  15. Pięknie wyszedł :),żałuję,ze pobyłam się wszystkich swoich BURD.....
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba Twój sweterek, świetny kolor i ponadczasowy krój. Ładnemu we wszystkim ładnie.
    Wydruciny też bym chętnie przygarnęła. Zdrowiej Kasiu, pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję bardzo :) na szczęście jestem już zdrowa :))

      Usuń
  17. Bardzo ładny i wygląda na milutki:)))lubię róż:)))na drutach robisz piękne rzeczy:)))tylko podziwiać:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję :) róż od jakiegoś czasu też bardzo lubię a do drutów wracam po bardzo długiej przerwie :)

      Usuń
  18. Bardzo podoba mi się ten sweterek, a kolor idealny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek świetny, ja właśnie wydruciłam szal, ale raczej będzie komin bo puszysty bardzo, i związany "grubo" wychodzi:)))
    Twój taki akuratny:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad kominem ale w końcu zrobiłam szal, nigdy nie mogę się zdecydować hi hi hi

      Usuń
  20. Ja tez uszyłam sweterek z tej dzianiny ale dla mnie wyszedł odrobinę za krótki :( nie wiem jak to się stało. Twój fajny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny i tak się zastanawiam po co mam siedzieć tyle czasu robić na drutach ,skoro raz dwa można mieć takie cudo? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) ale druty mają uspakajające działanie :) najlepiej jeden zrobić drugi uszyć :)))

      Usuń
  22. Pozazdrościć krawieckiego talentu :) Świetny blog i Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna ta dzianina. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie się prezentujesz w tej bluzce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterek bardzo przyjemny ale m także zachwycił kolor szala:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Baaardzo mi się kolor sweterka podoba! Szal też piękny!
    Wiesz w czym Ci do twarzy:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny i co najważniejsze ślicznie wyglądasz w tym odcieniu różu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo miło wygląda ta dzianina, wydruciny też fajne.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki kolor piękny i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz u mnie jak w banku,na pewno zagłosuję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę głosować na Pani bloga :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.