sobota, 15 listopada 2014

Płaszcz oversize.

Kolor zimny beż

Płaszczyk z wełny parzonej. Zakochałam się w tej tkaninie i w tym fasonie, choć preferuję bardziej dopasowane modele. Na fotkach w wersji eleganckiej, ale wydaje mi się że płaszczyk również dobrze będzie wyglądać z dżinsami, botkami i golfem. Wykrój na płaszcz pochodzi z Burdy 8/2014r. model 128. Nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zmieniła w modelu, tym razem zrezygnowałam z rozcięcia z tyłu. Dzięki temu płaszcz szyło się ekspresowo :)












Pozdrawiam goraco :)

71 komentarzy:

  1. Ależ on jest piękny. Elegancki. Po prostu genialny w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!! jest przepiękny!!! Ja bym go raczej z dżinsami zestawiła, ale ja wolę mniej eleganckie zestawy! piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżinsy zdecydowanie tak, ale robiąc zdjęcia w domu ugotowała bym się :) tym bardziej że rozpoczęliśmy sezon grzewczy :)))))

      Usuń
  3. Kasiu, na Tobie nawet oversizy wyglądają świetnie!
    Pięknie wyglądasz i jak zwykle super profesjonalny uszytek. Osobiście też wolę dopasowane rzeczy. Mam wrażenie, że ciuchy oversize wyglądają na mnie jak po starszej siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie takie same wrażenie, musiałam się trochę z tym płaszczem oswoić :) Za każdym razem kiedy go zakładałam mój zięć mówił - znowu mama wychodzi w szlafroku ???? ;))))

      Usuń
  4. Świetny pomysł Kasiu, muszę znaleźć tę Burdę bo boję się sama robić formę na płaszcz-chociaż to oversize i rzecz jest w sumie prosta.Podoba mi się wszycie rękawów,eleganckie.A może zrobię kimono? Lecę po tkaninę ,chciałabym kobalt albo granat....Buziaki geniuszu krawiectwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobalt Grażynko :D Wykrój stosunkowo prosty , tylko że jest dla osób wysokich, mogłam trochę wyżej podnieść kieszeń .

      Usuń
  5. Cudny płaszcz. Od lat marzę o takich. Podziwiam, bardzo podziwiam umiejętności krawieckich. Prześlicznie w nim się prezentujesz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :D Nic straconego, szyć każdy może :) zachęcam gorąco !!!! Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Kasiu, ja potrafię przyszyć guzik i na tym moje umiejętności krawieckie się kończą :(
      Ale śmigałam kiedyś na drutach i to mi wychodziło nawet nieźle (:

      Usuń
    3. :D Baśka to śmigaj na drutach! Płaszcze z dzianiny teraz super modne!!!!!!!!

      Usuń
  6. Piękna robota! :) Szałowy on szałowa Ty w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i ślicznie w nim wyglądasz:)))wersja elegancka jest fantastyczna:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu bardzo dziękuję za tak miły komentarz :)

      Usuń
  8. Kasiu widziałam ten płaszcz w Burdze i prawdę mówiąc nie rzucił mi sie w oczy,a tutaj mi się podoba:) ciekawe to dzięki materiałowi czy na Tobie on po prostu lepiej wygląda? chyba jedno i drugie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję! Reniu ja zazwyczaj nigdy nie wybieram modelu na podstawie zdjęć w katalogu, tylko oglądam go we wkładce. Tam, jak dla mnie najlepiej widać jaki model ma potencjał.

      Usuń
  9. płaszczyk cudowny! ale z Ciebie modelka !!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo... z ilością zdjęć to trochę przegięłam ;) hi hi hi

      Usuń
  10. Chetnie go od Ciebie odkupie nie zartuje. Jest przepiekny. Czekam Kasiu na Twoja decyzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu tak go pokochałam że nikomu go nie oddam :) Bardzo się cieszę że płaszczyk się podoba bo na początku miałam mieszane uczucia co do niego, ostatnio odzwyczaiłam się od takich luźnych płaszczy i czułam się dziwnie, ale teraz coraz bardziej go doceniam ! Buziaki :)

      Usuń
  11. Kasiu jesteś taka zdolniach że aż dech zapiera, i trudno uwierzyć że to nie z wystawy....masz talent dziewczyno, krój pięknie podkreśla Twoją urodę, materiał szlachetny....piękne to cacko, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa pod moim adresem :D Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  12. Śliczny . Ale intryguje mnie ten granat wyglądający spod spodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to ta granatowa sukienka z bawegi którą w zeszłym roku prezentowałam na blogu :)

      Usuń
  13. Elegancki płaszcz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez przypadek tu, do Ciebie trafiłam ale na pewno zostanę na dłużej.Też jestem szycioholiczką!
    A płaszcza zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączę się z Tobą w naszym uzależnieniu ;))) Witam w moich skromnych progach :)

      Usuń
  15. Zachwycasz Kasiu, podziwiam talent...
    Na pięknej kobiecie piękny płaszcz, kolor cudny.
    Wyglądasz jak gwiazda, co tu dużo pisać....
    Pozdrawiam cieplutko, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo Ci dziękuję za tak miły komentarz, serce rośnie....:)

      Usuń
  16. Kasiu Twój płaszcz zachwyca starannością wykonania , wyglądem i elegancją. Wyglądasz jak gwiazda, tylko czerwonego dywanu brak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee ja to na czerwone dywany nie nadaję się, prędzej na trawnik z kosiarką hi hi hi Joasiu pozdrawiam Cię gorąco

      Usuń
  17. Pięknie uszyłaś,a co do fasonu to rzecz gustu,jesteś na topie i to jest ważne,przecież moda jest dla wszystkich bez względu
    na wiek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wrażeniem !!!
    Przepięknie w nim wyglądasz!!! :)
    __________________________________-
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie trochę ten płaszcz wygląda mi na szlafrok :P ja podobnie jak Mag Ik nie czuję się dobrze w takich ciuchach więc pewnie dlatego takie skojarzenie, ale z kopertówką w dłoni wygląda już jak płaszcz ;) Odszyty jak zawsze idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha to znaczy że bez torebki lepiej w nim nie wychodzić na miasto ;) ktoś może zadzwonić po karetkę ;)))))

      Usuń
  20. Kasiu ten biały płaszczyk podkreśla Twoje piękne czarne włosy, jest super świetny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma to jak piękny płaszcz z wełny parzonej :-) Niech się dobrze nosi :-)
    Pozdrawiam,
    ps 1 - piękne zdjęcia !
    ps 2 - znowu piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kinga buty to moja słabość! ale jeszcze nad nią panuję, przynajmniej tak mi się wydaje ;)

      Usuń
  22. Materiał rewelacyjny i uwielbiam takie klasyczne kroje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wełna parzona wraca do łask. Jeżeli płaszczyk jest wykrojony i dobrana jest do tego dobra tkanina to tylko nosić i nosić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero jakiś czas temu ją odkryłam, to świetna i uniwersalna, a przedewszystkim naturalna tkanina!

      Usuń
  24. Kolor piękny bardzo ładnie się prezentuje. Idealny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny! Pieknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny płaszcz, chyba lepiej bez rozporka - zatrzymasz ciepło. Pięknie odszyte detale, co daje elegancki wygląd, pokazują to dobre zdjęcia. Dodasz kolor w postaci szala i gotowa będziesz do wyjścia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rozporek był jakiś taki dziwny w tym modelu, chyba tylko po to żeby udziwnić fason i utrudnić jego szycie.
      Halinko pozdrawiam i dziękuję za komentarz :))

      Usuń
  27. Lovely work!!!!
    Have a nice day!!!:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  28. prześliczny i tak precyzyjnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  29. Marzy mi się taki płaszcz, ale nie mam odwagi, żeby się za niego wsiąść. twój jest piekny, idealny, rewelacyjny... i mogłabym tak pisać i pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ładny! I jak ładnie uszyty! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny ten płaszczyk, powiedz mi czy dobrze się szyje wełnę parzoną i czy gryzie?

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny płaszcz, projekt własnoręczny czy z burdy?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.