środa, 9 kwietnia 2014

Sukienka w stylu lat 50-tych

Retro :)

Model sukienki to mix kilku wykroi z Burdy.
Góra sukienki Burda 11/1997r. model 136, rękaw Burda 12/1992r. model 158, dół sukienki Burda 11/2012r. model 121.
Sukienkę uszyłam na zakończenie karnawału, była szyta na ostatnią chwilę, dlatego musiałam wszyć niebieski zamek i w dodatku za krótki, co niestety widać :Ooo!  Dekolt  zapina się na mały guziczek wszyty od wewnątrz sukienki. Sukienka w środku wykończona jest podszewką wiskozową.
Materiał wierzchni to Bawega,  sukienka nadaje się na imprezy taneczne pod warunkiem ze nie lubi się tańczyć albo na sali jest sprawna klimatyzacja! Mnie było w niej za ciepło!!! ale i tak ubawiłam się jak nigdy :D

Pozdrawiam gorąco :)














































59 komentarzy:

  1. Mnie uszycie ciucha z jednego modelu czasem sprawia problem, a Ty mieszasz trzy :) Ale mix wyszedł jak świetnie (jak zwykle).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oszzz! Krój góry jest świetny! Bardzo ładnie układa się na biuście. Sukienka bardzo fajna:) Będę musiała poszukać tego modelu w zapasach mamowych burd!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepięknie! Wszystko w tej sukience mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. :):):) ślicznie Ci :):):) Choć widzę te sukienke jeszcze w czerwieni ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest przepiękna :) Bardzo ładnie się prezentuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie sukienki! Wygladasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka przednia:) Jeśli burda zrobi kiedyś konkurs na najbardziej zmiksowany model to startuj, nagrodę masz w kieszeni! ;))
    PS. Mogłaś kieszenie wziąć z jeszcze innego modelu, chociażby z lat '80, i miałabyś mix 4w1 z trzech dekad;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie dopasowana :) Śliczna sukienka i śliczna ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie fasony sukienek ;)
    Mega kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  10. po prostu bajka! zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle Kasiu zachwycasz pomysłowością i misterną pracą. Bardzo ładny materiał i pięknie w tej sukience wyglądasz. Jest świetnie dopasowana do Twojej idealnej figury. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu śliczna ta sukienka, a Tobie w niej bardzo do twarzy.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienkę chętnie bym przygarnęła, . Jest cudowna. Pięknie Ci w niebieskościach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka rewelacyjna, wyglądasz idealnie! Kolor, fason ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasienko jak swietnie wygladasz w tej sukience,podziwiam i zazdroszcze Buzka

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, wyglądasz oszałamiająco! Sukienka jest śliczna, sama szyłam model z 11/2012 i stwierdzam, że ten dół jest genialny! Podziwiam Cię za odwagę w łączeniu kilku modeli :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wdzięczny model...bardzo starannie uszyty i do tego w moich ukochanych niebieskościach...ale nie ukrywam, że zazdroszczę tego wcięcia w talii... ech, kiedy ja wrócę do tego stanu.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny krój w całości wyszedł a zapięcie z tyłu wygląda jakby tak było zaplanowane :)
    Śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna sukienka i świetnie sie układa, podziwiam Cie za profesjonalizm, ja nie umiałabym dopasować tylu wykrojów do siebie, żeby powstała taka idealna całość, brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super dopasowana, prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
  21. A beautiful dress, I love the color and design.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna,idealnie dopasowana,uszyta!!!!,masz dar!!! :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    ____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna ta sukienka,bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bosko Kasiu, po prostu bosko! Jesteś mistrzynią i super laską ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka elegancja i piękna barwa, serdeczności wiosenne dla Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest prześliczna, idealnie skrojona i dopasowana:) Wyglądasz pięknie w tym stroju:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka wspaniała, przyznam że taki rozkloszowany model jest od kilku lat u mnie stale na topie - wyrosłam chyba z obcisłych miniówek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasiu sukienka wyszła rewelacyjnie!! myślałam o bardzo podobnej dla siebie i chyba w końcu się zdecyduję :)
    i rewelacyjnie wygląda na Tobie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie w niej wyglądasz Kasiu, a krótszy zamek dodaje mnóstwo uroku. I uwielbiam Twoje precyzyjne wykończenia- stębnowania, podszewki... Jesteś mistrzynią! A to dopasowanie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj! Kasiu! Ale Ty ślicznie wyglądasz! Sukienka jest piękna na pięknej kobiecie. Klasa i jeszcze raz klasa. Kolor bajka. Jestem oczarowana..buziaki Kasiu....

    OdpowiedzUsuń
  31. prześliczna sukienka, bardzo lubię taki kobiecy krój i ten kolor tak dobrze do Ciebi epasujący, wyglądasz rewelacyjnie i niezwykle kobieco, o perfekcji wykonania nawet nie wspominam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ Ty masz talent, śliczna ta sukienka:):)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kasiu identyczną szyłam na studniówkę młodej licealistce,odmładzasz się za każdym wpisem,sukienka cudo!!!!!!!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasiu, pięknie po prostu pięknie

    OdpowiedzUsuń
  35. Kasiu, trafiłam na Twojego bloga szukając szyciowych inspiracji i nie mogę się oderwać. Nie wiem czy jest jeden element który sprawia, że ten blog jest zachwycający, ale myślę, że to raczej miks kilku: jesteś piękną kobietą (podobnie zresztą Twoja córka!), szyjesz wspaniałe ubrania, robisz śliczne zdjęcia i umiesz je ładnie pokazać a także opisać. Gratulacje!
    Będę tu wracać bo mnie zupełnie zwaliłaś z nóg.
    Pozdrawiam, Agata

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna, uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. szkoda, że nie mam takich zdolności jak Ty, bo mam wiele pomysłów :) sukienka super i świetnie uszyta!

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja dopisuję się do listy i mówię, że super uszyta sukienka w kilku krojach. Kolor także Tobie pasuje, a dodatki możesz różnie dobrać bo większość pasuje. A ponieważ jest na podszewce to niestety ciepło w niej w tańcu. A skoro się wytańczyłaś to zdała egzamin. Powiedz mi czy "bawega" to materiał, który musi mieć podszewkę - jeszcze z niej nie szyłam.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawsze podziwiam Twoje szycie:)))i tym razem jest nie inaczej:)))sukienka jest piękna i pięknie w niej wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienka jak zawsze perfekcyjna kolor jest obłędny ! Burdy z wcześniejszych lat jak widać mają modele o niebo lepsze !

    OdpowiedzUsuń
  41. cudownie wyglądasz :) piękny kolor! Ja chyba nigdy się nie nauczę odróżniać rodzajów materiałów ... poza wełną i bawełną, a co dopiero jakaś 'bawega'? ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. W niebieskim też wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. :)
    ładna sukienka i kolor, niestety bawega ma to do siebie że słabo przepuszcza powietrze

    OdpowiedzUsuń
  44. Kasia, kolejny raz zjawiskowa Kobieta!Za krótki zamek? Żartujesz? Po prostu masz sexi efekt :).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękna, od dawna marzy mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piekna sukienka, moj ulubiony kroj! Nawet podobna, tylko na dole raczej bombkowata, niz rozkloszowana, sprawilam sobie na chrzciny naszej Hanuli. Bardzo ladnie ci w tym kolorze, serdecznosci!

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdrowych i spokojnych Świąt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna sukienka. I jak zwykle perfekcja wykonania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna kobieta w pięknej sukience.Jak zawsze pięknie uszyta! Kolor i fason pięknie podkreślają Twoją urodę i figurę! wiesz w czym ładnie wyglądasz a to sztuka.Jeszcze większą sztuką jest tak pięknie uszyć sobie sukienkę.No cóż, jak zwykle powtarzam to , co piszą inne zachwycone Tobą.Ale przecież nic innego nie sposób napisać... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Niezwykle efektowna sukienka, wszystko zgrane idealnie: kolor, fason i Właścicielka-Autorka :-) Cieszę się, że mogę oglądać u Ciebie tak perfekcyjnie odszyte szczegóły, bo to bardzo motywuje, żeby samej przykładać się do detali :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Za wszystkie komentarze! dzięki ,dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka przepiękna! I ten kolor!! Czy zawsze dajesz podszewki pod sukienkę? Ja przyznaję, ze bardzo rzadko, bo chyba bym rozpłyneła sięz gorąca, choć na pewno o wiele lepiej taka sukienka wygląda!! Pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie zawsze daję podszewkę ale nieraz materiał wiele zyskuje jak ma pod sobą podszewkę, do tej kiecki mogłam dać tylko od połowy, albo wcale ale jakoś tak wyszło :(

      Usuń
  53. Podziwiam Kasiu jak Ty to robisz, że łączysz elementy z różnych wykrojów. Połączenie w sukience innej góry i innego dołu wydaje się dość proste ale już dodanie rękawów od czegoś innego na razie mnie przerasta nawet myślowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przejrzałam kilka Twoich propozycji, pięknie w nich wyglądasz.
    Znam to uzależnienie od szycia, na szczęście (?) trochę z wiekiem mi przeszło , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Trafiłam na Twój blog szukając ubrań uszytych z bawegi. Jak cudnie szyjesz! Napatrzeć się nie mogę!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna sukienka! zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :http://lawendowadolinaszycia.blogspot.com/2014/07/na-dobry-poczatek.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.