wtorek, 13 maja 2014

Pikowana kurteczka

Cd. dla  @gi  ;)


Kolejny ciuch dla córki, uszyty tej wiosny. Wykrój to przerobiony model 117 z Burdy11/2013r.
Właściwie już go nie przypomina.                                                                                          
Kurteczka uszyta jest z ostatnio bardzo popularnej tkaniny - pikówki, w kolorze łososiowym.
Zapinana na zamek, od wewnątrz wykończona podszewką wiskozowa.
 Kilka fotek bez właścicielki, a szkoda! bo powiem nieskromnie że kurtka o wiele lepiej prezentuje się na Agnieszce :D

 Za komentarze i za to że tu zaglądacie bardzo dziękuję :)







52 komentarze:

  1. Matko , wygląda jakby kurteczka była ekstremalnie idealnie dopasowana do figury!!!!! Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią, tworzysz dzieła sztuki, kurka jest przepiękna:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, masz talent. Czy Ty szyjesz na zamówienie? Wróżę Ci miliony!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka fantastyczna, wygląda ja jakaś firmówka! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, kurtka śliczna, piękny kolor, szkoda, że nie ma właścicielki ale rozumię, czasu brak...pozdrawiam serdecznie i miłego dnia Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  6. No jaaa, śliczna! No i dopasowana perfekcyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamuniu! już sobie wyobrażam jak to dzieło wygląda na Twojej córce...!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna.., No i mam teraz ochote na pikowke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny bardzo się cieszę że kurteczka Wam się podoba :) Pozdrawiam gorąco :DDD

      Usuń
  9. Piękna!! To już nie jest zwykłe szycie, tu widać TALENT :)

    A jak się sprawuje manekin? Bo ja ostatnio porwałam się na zrobienie swojego i nei wiem, czy słusznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D ja bardzo jestem zadowolona z mojej srebrnej baby :D bardzo prrzyspieszyło mi to szycie ciuchów dla siebie, przymiarki nie są już tak uciążliwe !

      Usuń
  10. Przepiękna !!!a przede wszystkim perfekcyjnie odszyta!!! :)Pozdrawiam ciepło!!:)
    _____________________________-
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamuniu... Kurtka jest perfekcyjna w każdym calu. Czuję tylko mały niedosyt, że jej prezentacja odbyła się bez twojej pięknej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to Kasiu napracowałaś się,nieobecność usprawiedliwiona.
    Kurtka cudo,bardzo podobają mi się cięcia z przodu,ich kształt.Ja akurat tej burdy nie mam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromne dzięki moje Drogie :) Ostatnio jestem w blogosferze bardzo rzadko staram się jak mogę ale niestety doba nie chce się rozciągnąć ;((
      Córkę tym razem rozgrzeszam z niebycia na fotkach, za dużo ostatnio spraw ma na głowie więc nie nalegam :) Pozdrawiam Was serdecznie!

      Usuń
  13. Słów mi brak. Ale nie dziwię się, bo przecież masz wielki talent i dar. Kurteczka cudna. Kolor piękny. Kasiu jesteś mistrzynią z Domu Mody. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurteczka przecudowna, bardzo podobają mi się cięcia!!! i kolor idealny:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dziewczyny :D dzięki serdeczne za miłe słowa. Pozdrawiam !

      Usuń
  16. Kasiu, po raz kolejny zbieram szczękę z podłogi, bo jestem pełna podziwu dla Twojego perfekcjonizmu i świetnej, dopasowanej kurteczki! Strasznie jej zazdroszczę Twojej córce!
    Podpowiedziałabyś, w jaki sposób przerabiałaś wykrój? Wszywałaś podszewkę? Twoja wersja jest tak śliczna, że mam ochotę ją uszyć tu i teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki Monika, wiele podobnych modeli jest w Burdach, ja tylko dlatego szyję właśnie z tego bo już jakiś czas temu dopasowałam go do swojej pokręconej sylwetki i nie chce mi się już przerabiać nowych modeli więc jak się tylko da to szyję z tego, a że też po małych poprawkach pasuje na córkę to tym bardziej z niego korzystam.
      Na początku zlikwidowałam ten ogromny kołnierz, zmieniłam cięcia , połączyłam razem górne i dolne części korpusu żeby były w całości krojone a podszewka wszyta jest tak jak w większości żakietów, rękawy i na podłożeniu kurtki podszewka wszyta jest ręcznie. Naprawdę będziesz miała mniej roboty jak znajdziesz podobny wykrój. Powodzenia w szyciu mnie też się taka marzy ale ,,szewc chodzi bez butów "hihihi

      Usuń
  17. Brakuje mi słów więc powiem krótko- FANTASTYCZNA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna kurtka!! i jak zawsze perfekcyjnie odszyta:)
    Pozdrawiam cieplutko i miłego dnia Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurteczka bardzo wdzięczna, taka dopasowana i kolor taki mlecznokawowy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak z najlepszych salonów mody:)))jesteś niesamowicie zdolna i twoje szycie jest bardzo eleganckie:)))córka na pewno bardzo zadowolona:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także dopisuję się do pochwał, super kurteczka i bardzo ładnie dopasowana. Widzę, że udało Ci się zamek z ładną końcówką dostać - bo ostatnio straszne braki w kolory mają po pasmanteriach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobitki dziękuję i cieszę się że kurteczka się podoba, córka też bardzo zadowolona :)
      Teraz znaleźć odpowiedni zamek to wręcz graniczy z cudem! niestety....

      Usuń
  22. AAAAALLLLLEEEEE FAAAAJOWAAAA!!!! I jak zwykle perfekcyjne wykonanie. To już nie tylko talent. To dar tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny materiał i jak zwykle perfekcyjnie uszyte :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny kolor i fason, idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z każdą uszytą przez Ciebie rzeczą staję się coraz większą fanką Twojego talentu! Przepiękna kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany! Porwałabym ją natychmiast, a nie lubię (niby) takiego fasonu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurteczka jest przepiękna, wygląda jakby sama dopasowywała się do sylwetki :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Doskonała i jak profesjonalnie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak profesjonalnie! Szczęściara z Twojej córeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Bardzo Wam dziekuję za komentarze :D Buziaczki :X

      Usuń
  31. jej ta kurteczka wyszła rewelacyjnie ! do tego ma zupełnie inną fakturę niż większość pikowanek , bardzo mi się podoba <3 !

    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) właśnie do tej faktury nie byłam przekonana i dlatego teraz żałuję bo dla siebie materiału nie kupiłam :(

      Usuń
  32. Kasiu powiem tylko rewelacja!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Superaśna ta kutreczka, idealna na taką kapryśną wiosnę, oj też bym sobie podobną uszyła, tylko skąd czasu brać na wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! SKĄD !!!! jak ma ktoś na sprzedaż to ja dokupię ze trzy doby :D

      Usuń
  34. You did grandiose work, the jacket is magnificent!

    OdpowiedzUsuń
  35. omg! OMG!!! Wpadłam w takie krawiecki kompleksy, że nie wiem czy się z nich podzwignę! Super żakiet!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.