piątek, 8 marca 2013

Tunika

Tunika albo dłuuugi sweter lub krótka sukienka ;)

Tunikę uszyłam na podstawie wykroju z BURDY 10/2012 r. model 118.
Zrezygnowałam z zaszewek, zamka i bardziej dopasowałam ją w tali.
Uszyłam ją z angorki (jest to dzianina o sweterkowym splocie, elastyczna w obie strony)
Dobrze układa się na ciele. Nie miałam problemów z szyciem tego materiału.
Tunika jest bardzo wygodna i  nie krępuje ruchów. Niestety ten kolor nie jest moim ulubionym :(
ale nieraz przydaje się ciuch w takim kolorze, mniej widocznym ;))))


46 komentarzy:

  1. Czasami szarości i burości się przydają bo są bezpieczne, ale w żywych i intensywnych kolorach bardzo ci do twarzy więc z nich nie rezygnuj:) Uwielbiam ten model i uszyłam z niego już dwie bluzki i dwie sukienki, ostatnio tydzień temu znajomej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie nie zrezygnuję z kolorków;) Mam zamiar jeszcze wykorzystać ten model, jest świetny i prosty do szycia!

      Usuń
  2. A trzeba było uszyć różową:)
    Porzućmy rzeczy praktyczne! Taki fajny fason i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już prawie pewne że uszyję ten model w bardziej ,,oczobolesnym kolorku"
      ;D :))))))))

      Usuń
    2. "Oczobolesny" - genialne określenie! :D

      Usuń
  3. Bure kolory można zawsze ożywić biżuterią. Bardzo ładnie wyglądasz i chyba dzianina sweterkowa jest do tego kroju jeszcze lepsza niż proponowany przez Burdę tweed.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! dzianina zdecydowanie lepiej układa się na figurze, ale te sukienki z tweedu też są ładne. Trzeba dużo więcej włożyć w nie pracy( zamek , zaszewki)z dzianiną jest łatwiej i szybciej :))))

      Usuń
  4. Kasiu jak Ty pięknie pozujesz do zdjęć!!! Tuniko-sweterek świetny :) podoba się mi bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sylwia ;) Ha ha ha! tak sobie trochę poszalałam z tym pozowaniem ;))))

      Usuń
  5. Piękna tunika! Świetnie podkreśla Twoją figurę, której naprawdę można pozazdrościć. Kolorek też mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ! rumieniec oblał me oblicze ;)Dziękuję bardzo za tak miłe słowa !!!

      Usuń
  6. Super tunika, można poszaleć z dodatkami w jaskrawych kolorach, buty pasują idealniedo tuniki♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż wolę Cię w tych "oczobolesnych" kolorach, to nie mogę zauważyć, że tunika jest świetna! No, ale jak sie ma taka figurę to i w worku pokutnym wygląda sie rewelacyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo:) po przeczytaniu tych postów czuje się tak podbudowana, i pełna energii do dalszego szycia ;))) Jeszcze raz dzięki Kobieto szyjąca ;)))) Ja też mimo wszystko wolę się w kolorach ,,oczobolesnych"

      Usuń
  8. Mimo, że taka szarobura to mi się i tak podoba :) można przyszaleć z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) teraz mam pretekst żeby kupić nowe dodatki ;)))

      Usuń
  9. I znowu coś bardzo twarzowego. Zazdroszczę zdolności. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu bardzo dziękuję za tak miłe słowa :)

      Usuń
  10. Witaj Kasiu! Ja trafiłam do Ciebie z reklamy Twoich stylizacji burdy na FB ;) śliczne rzeczy szyjesz, bardzo starannie, dlatego będę zaglądać, szukając inspiracji... kupiłam w końcu overlock i mam nadzieję wrócić w najbliższym czasie do szycia odzieży...

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne, proste, eleganckie, twarzowe rozwiazanie! ( ale nagromadzilam przymiotnikow w jednym zdaniu ;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) za tyle miłych przymiotników :D

      Usuń
  12. Super pięknie, genialna prostota! Pozdrawiam i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta tunika ! super wyglądasz ! (ale PRZEPRASZAM!!! wolałabym trochę bardziej węższą na dole, mocniejszy ściągacz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) nie musisz przepraszać :) każdy ma prawo mieć inną wizję ;)))

      Usuń
  14. Nice blog!
    wanna follow each?
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jak mi tylko czas pozwoli zabieram sie do ,,roboty" ;))

      Usuń
  16. Bardzo mi się podoba plus kolor jaki wybrałaś angorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja fala i boczne marszczenia wyglądają znacznie lepiej niż te które mi wyszły. Może lepiej dobrałas materiał. Tunika bardzo udana i leży na Tobie doskonale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, ta dzianina wyjątkowo dobrze się układa i nadaje się na marszczenia, ,,wody" itd.

      Usuń
  18. Cudna ta sukienka! Pięknie w niej wyglądasz!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna i kolor i fason. Ja niestety nie dałabym sobie rady z taką dzianiną bez overlocka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja kiedyś szyłam dzianiny na zwykłym łuczniku. Niestety od wewnątrz nie wyglądało to imponująco :( ale nie każda maszyna chce szyć dzianinę nawet jak zmieni się igłę na specjalną do dzianiny.

      Usuń
  20. Kasiu jak zwykle Twoje projekty wywieraja wrazenie, nie mowiac juz o figurze modelki:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Ci za tak miłe słowa! miód na serce :) Ale figury modelki to ja nie mam :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super tunika, też szyłam z tego wykroju dwie bluzki, jednapunto, druga cienki dżersej, w oryginale chyba nie była z dzianiny?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.