czwartek, 28 lutego 2013

Kocur

Kici kici  miałł  ;)


Kurtkę ze sztucznego futerka uszyłam na podstawie wykroju z Burdy 12/1011r. model 116.
Zapięcie zrobiłam na zamek, żeby kurtka wyglądała  nowocześnie .
Wersję z zamkiem polecam tylko osobom o mocnych nerwach ;((
Futerko wykończyłam złoto - beżową podszewką bez ocieplenia.


W Styczniu futerko prezentowałam  na stronie Burda.pl,  postanowiłam pokazać je  też na swoim blogu :)



 



Czy wspomniałam już ,że mam fioła na punkcie zamków ? ! ;)
 

29 komentarzy:

  1. Kocurek świetny, a na podszewce konik ale też na K♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, nie było podszewki w koty ;( ha ha ha :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie uszyte futerko. Zazdroszczę talentu -:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja też lubię koty, ale idzie wiosna i będę musiała się z nim rozstać. Pozostanie mi tylko ganiać za kotami sąsiadów :))))))

      Usuń
  5. W wersji zapiętej pod szyję futerko wygląda na megacieplutkie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, chociaż nie jest ocieplone, nie marznę w nim :)

      Usuń
  6. Nie mogę wyjść z podziwu. Też przymierzam się do szycia ale nie wiem czy mi tak pieknie wyjdzie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu, na pewno uszyjesz jeszcze lepiej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ! Lubie panterę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię do Liebster Blog. Szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ogromny talent kobieto :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. KasiuBe, nareszcie masz swojego bloga!! Tyle razy widziałam twoje rzeczy na stronie Burdy i dziwiłam się, czemu nie chcesz tego pokazywać na własnym, osobistym blogu. Na szczęście odważyłaś się. Super! już się dodaję do obserwatorów :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważyłam się ! ;)))Chyba jeszcze półtora miesiąca temu nie przyszło by mi do głowy że założę bloga :)

      Usuń
    2. Tak to już jest! Najpierw jest idea, pomysł rodzi się w głowie, a do jego realizacji już potem niedaleko... Cieszę się, że odważyłaś się założyć bloga, masz talent do szycia i tworzenia "perełek"! :-)

      Usuń
  13. Kurteczka z... pazurkiem :) Swietna! Czy moge zapytac, gdzie kupilas ten material?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)materiał kupiłam w hurtowni materiałów w Ochojcu.

      Usuń
  14. Jakie piękne cętki i Ty jaka w nich śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne futerko! Ja i Lucy lubimy zwierzęce motywy! :-) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Woow! wyglądasz po prostu porażająco ;-) sam szyk i styl ;-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Odważnie, odważnie- bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń