piątek, 18 marca 2016

Męska marynarka


Męska rzecz  ;-) po raz pierwszy !

Po długich namowach mojego męża, w końcu zdecydowałam się uszyć dla niego marynarkę. Było to w zeszłym roku ale dopiero dzisiaj zrobiłam jej fotki.  Takie małe opóźnienie..... Wybaczcie ;)
Marynarka została uszyta z granatowego dżinsu, od wewnątrz wykończyłam ją podszewką wiskozową. Wykrój pochodzi z klik  Burdy 4/2014 r. model 128.    Model trochę zmodyfikowałam, w oryginale marynarka  z tyłu ma dwa rozcięcia ja zrobiłam jedno na środku tyłu. Stebnówki też według mojego widzimisia :) i w całości wykończyłam marynarkę od wewnątrz podszewką. Model z burdy uszyty jest z lżejszej tkaniny i wykończone ma podszewką tylko rękawy.

Moi drodzy biorę udział w konkursie  SZYCIOWY BLOG ROKU 2015 w kategorii DIY.
Jeżeli mój blog Wam się podoba to ładnie proszę Was o oddanie głosu. Wystarczy kliknąć przy moim blogu.
 Można oddać 1 głos na 1 bloga, a w sumie możesz zagłosować na dowolną ilość blogów.
Na osoby głosujące czeka 50 poradników o szyciu Łucznik .


Pozdrawiam  :)










30 komentarzy:

  1. No pięknie! Dobrze, że w końcu udało się zrobić zdjęcia, bo zasługuje na pochwałę! Mam nadzieję, że teraz to ulubiona męża marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Majstersztyk! Mam nadzieję, że Twoje posty będą pojawiać się częściej, bo to uczta dla oczu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu jestem pełna podziwu,Marynarka śliczna no i jeszcze ta grafika zdjęć fantastyczna.
    Pozdrawiam,a ponieważ szykuję się do wyjazdu życzę Ci i Twojej rodzinie zdrowych i szczęśliwych świąt Wielkanocnych no i oczywiście mokrego dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętnosci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ty Kasiu nie planujesz otworzyć własnej pracowni krawieckiej ?! Ciuchów ekskluzywnych ?! Precyzja !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna marynarka, tak jak lubię, precyzja i świetne wykonanie.
    Też miałam jakis epizod z szyciem męskich rzeczy, ale jakoś nie wsiąkłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu nowa szata graficzna przedstawiania postów, fajnie i wesoło. Lubię oglądać u Ciebie zdjęcia szczegółowe, i niezmiennie podziwiam kunszt wykonania. Marynarka świetna, klasyczny krój i sportowy materiał. Super duet. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Jak wszystkie inne Twoje dzieła, ta marynarka to także jest doskonałość. Precyzja i kunszt krawiecki. Możemy tylko uczyć się od Ciebie. Pozdrawiam.
    Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem, jak pięknie odszyta marynarka. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój mąż Kasiu to szczęściarz...perfekcyjnie...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Detale są extra wykończone! Z przyjemnością zagłosuję na Ciebie :)
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Cooooooo ?????? męska marynarka ??????????????? podziwiam, jestem pod wrażeniem, rewelacja !!!!. Głos oddany ;) Miłej niedzieli Margot

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu świetnie ci wyszła marynarka. Też mam zamiar zabrać się za to tylko że z burdy z 2015 roku. Głos oczywiście oddałam i trzymam kciuki. Powodzenie . Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Marynarka świetna, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i elegancka - cudo. I nie lada wyzwanie, bo cóż, nie ukrywajmy: panowie w świecie szyciowego handmadu są ciutkę dyskryminowani ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mąż zapewne skacze z radości i pełen dumy. No i ma czemu się radować . Extra uszyta marynarka a i chłopek zabawny - dodatkowo urozmaica post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam
    Chcę sobie uszyć koszulę na lato,koszulę z kapturem
    Materiał musi być zimny i szybko schnący
    Nie wiem o co pytać,czego szukać (nie znam się)
    a najgorsze że nie mam wzoru
    Chciałem sobie uszyć koszulę taką trochę w stylu etno
    https://i1.wp.com/tomder.pl/zdjecia/necros-christos/necros_christos_tomder-pl_klub_u_bazyla_poznan-25.jpg

    OdpowiedzUsuń
  18. Nooooo - pełen sukces. Jesteś profesjonalistką, bez dwóch zdań.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna! Że też ja nie mam takiej towarzyszki, która szyłaby mi marynarki ;p Zwłaszcza takie casualowe jak ta powyżej. Uwielbiam niezobowiązujący styl, dlatego jeśli marynarka, to właśnie sportowa. Gdyby jeszcze była szyta przez bliską mi osobę! :) Pozdrawiam i zapraszam rónież do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezła robota :) mąż jest pewnie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już wieki u Ciebie nie byłam, ty moja niestrudzona mistrzyni igły! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki trzeba mieć talent, żeby tak pięknie uszyć :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widze blog ciekawy, pozycje w google masz wysoką, tylko czemu go nie spieniężasz. Jest dobry sposób na wysoki zarobek na blogu, poszukaj sobie w google: jak zarobić na blogu drugą wypłatę

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjnie :) marynarka wiecznie modna...klasa! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest fantastyczna, dopracowana w każdym calu) Podziwiam Twoje umiejętności i podjęcie wyzwania uszycia męskiej marynarki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjna marynarka! kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję Wam moi drodzy za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.